Мотоцикл SP250T-5

Код: 000217208
85 565 грн. -15%
72 582 грн.
В наявності
Виробник: Loncin
Наші переваги
Наші переваги
Гарантія на всі товари
Сповіщення по SMS
Повернення протягом 14 днів
Краща ціна
Доставка
Доставка
Самовивіз
Кур'єром за адресою
Новою поштою по Україні
Варіанти оплати
Варіанти оплати
Готівка
Безготівковий розрахунок
Visa/MasterCard
Liqpay
Privat24
Опис Мотоцикл SP250T-5

Описание мотоцикла SPARK SP250T-5

Модель SPARK SP250T-5 — це сучасний Tur Enduro мотоцикл, який поєднує потужність, зручність і витривалість. Ідеальний варіант для тих, хто шукає надійний спарк мотоцикл для щоденних поїздок містом або подорожей за межами асфальту.

Двигун і трансмісія

Обладнаний одноциліндровим чотиритактним двигуном об'ємом 249 см3, 20 л.с. Мотор працює на бензині А-92 і має оливне охолодження. Завдяки 6-ступеневій механічній коробці передач із міжнародною схемою перемикання водій має повний контроль у будь-якому режимі руху. Старт — електричний, запалювання — електронне CDI, передавання на заднє колесо здійснюється через ланцюг.

Шасі та гальма

Надійна металева рама, передня телескопічна вилка перевертнутого типу та задній маятниковий моноамортизатор забезпечують стійкість на дорозі. Амортизатори — пружинно-оливні. Обидва гальма — дискові гідравлічні, що гарантує ефективне гальмування. Шини з дорожнім протектором мають розмір: 110/80-17 спереду, 130/70-17 ззаду.

Комфорт і безпека

Електронна приладова панель показує все необхідне: швидкість, тахометр, номер передавання, залишок палива, пробіг і годинник. Потужна LED-оптика (фара та динамічні покажчики поворотів) робить вас помітним на дорозі. Сидіння — спортивне, двоярусне, зручне для двох осіб. Є захисні дуги, замок запалювання, сигналізація та блокування керма. До комплекту постачання входить набір інструментів.

Технічні параметри

Максимальна швидкість — 110 км/год, витрата палива — 2,9 л/100 км. Об'єм бака — 16 л. Висота сидіння — 760 мм, колісна база — 1340 мм. Власна маса — 150 кг. Навантаження — до 150 кг. Якщо ви вирішили купити мото з надійною механікою та витривалим шасі — ця модель саме для вас.

SPARK SP250T-5 — мотокласу Tur Enduro, створений для реального щоденного використання. Чудовий вибір для тих, хто шукає мотоцикл SPARK.

Особливості мотоцикла SPARK SP250Т-5:

  • двигун Loncin RE250 (166FMM) об'ємом 249 см3 та потужністю 15 кВт (20 к.с.);
  • механічна 6-ступенева коробка передач;
  • радіатор оливного охолодження;
  • цифрова приладова панель;
  • USB-зарядний пристрій;
  • вітрове скло;
  • протипригінний пристрій;
  • додаткові лампи світлодіодного освітлення;
  • світлодіодні покажчики поворотів на гнучких кріпленнях.
Характеристики Мотоцикл SP250T-5
Основні характеристики
Тип палива
Бензин с октановым числом не ниже 92
АКБ тип, ёмкость, А*ч
Гелевый сухозаряженный аккумулятор, 7 А•ч
Амортизаторы задние
Пружинно-масляные
Повітряний фільтр
Многоразовый поролоновый (бумажный)
Амортизаторы передние
Пружинно-масляные
Балансировочный вал
Да
Блокировка замка зажигания
Да
Блокировка поворота руля
Замок на стойке руля
Габаритные размеры (ДхШхВ), мм
2095x770x1105
Тип топлива
Бензин с октановым числом не ниже 92
Генератор, (напряжение, В) / (мощность, Вт)
12 / 0,17
Высота по сиденью водителя, мм
760
Грузоподъемность, кг
150
Диаметр цилиндра, ход поршня, мм
75*61,2
Дополнительно
Дополнительные лампы светодиодного освещения на защитных дугах
Диск заднего колеса
Легкосплавный литой 5-спицевый
Диск переднего колеса
Легкосплавный литой 5-спицевый
Задний багажник
Да
Зчеплення
Механическое, многодисковое, в масляной ванне
Задняя оптика
Светодиодная фара, светодиодные динамические указатели поворота (желтый/оранжевый) на гибких креплениях
Дуги безопасности
Да
Зажигание
Электронное, CDI
Тип
Мотоцикл
Защитная накладка на глушителе
Да
Тип двигуна
Одноцилиндровый, четырехтактный, карбюраторный, с расположением клапанов в головке блока цилиндров
Колесная база, мм
1340
Защита ног пассажира
Нет
Сцепление
Механическое, многодисковое, в масляной ванне
Количество мест
Двухместный
Воздушный фильтр
Многоразовый поролоновый (бумажный)
Комплект инструмента (зип)
Стандартный
Конструкционная масса, кг
150
Тип двигателя
Одноцилиндровый, четырехтактный, карбюраторный, с расположением клапанов в головке блока цилиндров
Количество и размещение клапанов
2, в головке цилиндров
Коробка передач
Механическая, 6-скоростная секвентальная (международная)
Масляный фильтр
Сменный бумажный
Модель двигателя
DY172FMM
Кофр для мотошлема
Нет
Напряжение бортовой электросети, В
12
Рама
Металлический каркас
Тип охлаждения
Масляное охлаждение
Максимальная скорость, км/час
110
Номинальная мощность, кВт (л.с.)
15 / 20
Максимальные обороты коленчатого вала, об/хв
8000
Номинальный расход топлива, л/100 км
2,9
Объем картера двигателя и коробки передач, л
1,2
Объем топливного бака, л.
16
Передняя оптика
Светодиодная фара, светодиодные динамические указатели поворота (желтый/оранжевый) на гибких креплениях
Подножки водителя
Откидные алюминиевые
Приборная панель
Электронная. На дисплее отображаются световые индикаторы, показания тахометра, спидометра, одометра, а также номер включенной передачи, количество топлива в баке и часы
Подвеска заднего колеса
Маятниковая с моноамортизатором
Подвеска переднего колеса
Телескопическая вилка, перевернутая
Противоугонная сигнализация
Да
Подножки пассажира
Откидные алюминиевые
Рабочий объем двигателя, см3
249
Привод заднего колеса
Цепная передача
Система подачи топлива
Самотек
Размер шин: передняя/задняя
110/80-17 / 130/70-17
Размещение распределительного вала
Верхнее
Тип заднего тормоза
Дисковый гидравлический
Сиденье
Спортивного типа, полужесткое, двухуровневое, полной длины
Тип моторного масла
Полусинтетическое класса SG, SF или выше для 4-тактных мотоциклетных двигателей
Тип переднего тормоза
Дисковый гидравлический
Тип стартера
Электростартер
Тип мотоцикла
Tur Enduro
Топливные фильтры
Сменный сетчатый (бумажный) на топливопроводе
Тормозная жидкость
DOT-4
Тип протектора, передней/задней
Дорожный высокопрофильный асфальт
Відгуки
Середня оцінка
0
Відгуки (0)
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0