Мотоцикл SP200R-16

Код: 000196671
48 473 грн. -18%
39 705 грн.
В наявності
Наші переваги
Наші переваги
Гарантія на всі товари
Сповіщення по SMS
Повернення протягом 14 днів
Краща ціна
Доставка
Доставка
Самовивіз
Кур'єром за адресою
Новою поштою по Україні
Варіанти оплати
Варіанти оплати
Готівка
Безготівковий розрахунок
Visa/MasterCard
Liqpay
Privat24
Опис Мотоцикл SP200R-16

Опис мотоцикла SPARK SP200R-16

SPARK SP200R-16 — це надійний і економний мотоцикл, створений для тих, хто шукає простий у керуванні байк для щоденних поїздок містом або трасі. Дорожній універсал із сучасним дизайном, ощадливим двигуном і перевіреною механікою.

Потужність і витривалість

Мотоцикл обладнаний одноциліндровим 4-тактним двигуном 167FML об'ємом 196 см3 з повітряним охолодженням. Потужність — 13,8 к.с., чого досить для впевненої їзди з пасажиром. Максимальна швидкість — 110 км/год, витрата палива — лише 2,8 л/100 км. Завдяки 5-ступеневій механічній коробці передач із круговою схемою (1-0-2-3-4-5) байк ідеально підходить для міського ритму та сільських доріг.

Надійна конструкція й керованість

Основу становить дуплексна трубчаста рама, яка забезпечує міцність і стабільність. Підвіска: телескопічна вилка спереду, маятникова з двома амортизаторами ззаду. Литі легкосплавні диски з 5 спицями доповнюють зовнішній вигляд і забезпечують точне керування. Гальмівна система — дискове гідравлічне гальмо спереду та барабанне механічне ззаду. Шини з універсальним протектором «анфальт/ґрунт» гарантують впевненість на різних покриттях.

Ергономіка та обладнання

Цей спарк мото має зручне спортивне сидіння, яке підходить для двох осіб. Електронна приладова панель містить тахометр, спідометр, покажчик передавання, рівень палива й індикатори світла. LED-освітлення забезпечує гарну видимість уночі, а покажчики поворотів інтегровані в бак і задній обтічник. Є стандартний набір інструментів, повнорозмірний багажник, гофровані чохли на стійках вилки та захисні накладки на глушнику та вихлопній трубі.

Практичність для щоденної їзди

Мотоцикл має бак об'ємом 16 літрів, а конструкційна маса — всього 113 кг, що робить його маневреним і зручним для щоденного користування. Якщо ви плануєте купити мото для роботи, навчання або прогулянок — SPARK SP200R-16 стане надійним партнером на щодень.

SPARK SP200R-16 — це оптимальний вибір серед Спарк мотоциклів для тих, хто цінує простоту, економність і функціональність.

Характеристики Мотоцикл SP200R-16
Основні характеристики
Тип палива
Бензин с октановым числом не ниже 92
АКБ тип, ёмкость, А*ч
Гелевя, 6,5
Амортизаторы задние
Пружинно-масляные
Повітряний фільтр
Многоразовый поролоновый
Амортизаторы передние
Масляные
Балансировочный вал
Нижний
Блокировка замка зажигания
Нет
Блокировка поворота руля
Замок на стойке руля
Габаритные размеры (ДхШхВ), мм
1985×750×1100
Тип топлива
Бензин с октановым числом не ниже 92
Генератор, (напряжение, В) / (мощность, Вт)
14/85
Высота по сиденью водителя, мм
780
Грузоподъемность, кг
150
Диаметр цилиндра, ход поршня, мм
67 x 55,7
Дополнительно
Гофрированные чехлы на стойках передней вилки
Диск заднего колеса
Легкосплавный литой 5-спицевый
Диск переднего колеса
Легкосплавный литой 5-спицевый
Задний багажник
Полноразмерный
Зчеплення
Механическое, многодисковое, в масляной ванне
Задняя оптика
Задний фонарь встроен в обтекатель крыла, комбинированный: тормоз, габарит, со светодиодной матрицей. Светодиодные указатели поворотов
Дуги безопасности
Нет
Зажигание
Электронное, CDI
Тип
Мотоцикл
Защитная накладка на глушителе
Окрашенная
Тип двигуна
Одноцилиндровый, четырехтактный, карбюраторный, с верхним расположением клапанов
Колесная база, мм
1350
Защита ног пассажира
Нет
Сцепление
Механическое, многодисковое, в масляной ванне
Защитная накладка на выпускной трубе
Да
Количество мест
Двухместный
Воздушный фильтр
Многоразовый поролоновый
Комплект инструмента (зип)
Стандартный
Конструкционная масса, кг
113
Тип двигателя
Одноцилиндровый, четырехтактный, карбюраторный, с верхним расположением клапанов
Количество и размещение клапанов
2, верхнее
Коробка передач
Механическая 5-ступенчатая, круговая (схема 1-0-2-3-4-5)
Масляный фильтр
Полимерная сетка
Модель двигателя
167FML
Кофр для мотошлема
Нет
Напряжение бортовой электросети, В
12
Рама
Дуплексная, трубчатый каркас
Тип охлаждения
Воздушное охлаждение
Максимальная скорость, км/час
110
Номинальная мощность, кВт (л.с.)
10,0/13,8
Максимальные обороты коленчатого вала, об/хв
7500
Номинальный расход топлива, л/100 км
2,8
Объем картера двигателя и коробки передач, л
1
Объем топливного бака, л.
16
Передняя оптика
Фара встроена в обтекатель, с LED-лампой и LED-габаритами. Светодиодные указатели поворотов на баке.
Подножки водителя
Неоткидные
Приборная панель
Электронная. Спидометр, тахометр, индикация: номер передачи, ближний-дальний свет, указатели поворотов, уровень топлива.
Подвеска заднего колеса
Маятниковая с двумя амортизаторами
Подвеска переднего колеса
Телескопическая вилка
Противоугонная сигнализация
Нет
Подножки пассажира
Откидные
Рабочий объем двигателя, см3
196
Привод заднего колеса
Цепная передача 14/40 открытая
Система подачи топлива
Самотек
Размер шин: передняя/задняя
2,75-18/3,25-18
Размещение распределительного вала
Верхнее
Тип заднего тормоза
Барабанный механический
Сиденье
Спортивного типа, полужесткое, двухуровневое, полной длины
Тип моторного масла
Полусинтетическое мотороное масло класса SG, SF или выше для 4-тактных мотоциклетных двигателей
Тип переднего тормоза
Дисковый гидравлический
Тип стартера
Электростартер, кикстартер
Тип мотоцикла
Дорожный универсальный
Топливные фильтры
Полимерная сетка в горловине бака, металлическая сетка на топливном кране
Тормозная жидкость
DOT 3, DOT 4
Тип протектора, передней/задней
Дорожный универсальный "асфальт/грунт"
Відгуки
Середня оцінка
0
Відгуки (0)
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0